MerveSoner45 Merhaba detaylı ultrason için doktorum 20 ile 22. Haftalar arasında randevu al git dedi sizler kaçıncı haftada girdiniz ona göre randevu alayım sonuç net çıkıyor mu birşey varsa eğer
Nmhrkl MerveSoner45 ben bugün gittim. Randevu bulamadım diye erken aldım 20. Haftada doktor baktı ama 1 ay sonrasına kendisi randevu verdi. 23. Haftada . Eğitim ve araştırma hastanesine gittim 23. 24. Haftada daha sağlıklı bakılıyor dedi
Ygmrry MerveSoner45 merhaba. 20.haftamda gitmiştim doktor 22de tekrar görmek istedi. Perinatoloji tam olarak 22de görmek istiyor
arelbaby MerveSoner45 23+3te gitmiştim çok daha rahat gözüküyor. Birşey varmı diye bakılıyor zaten detaylı,sonucu bakan doktor zaten o an söylüyor.
Sedavedoga MerveSoner45 benim doktorum özellikle 22. Haftada yaptır dedi zaten randevu alırken radyolojide tam 22. Haftayı hesaplayıp öyle verdi
Ipek_2017 Ben 9 haftalıktım doktor gün verdi 7 Marta ,yani yarın 23 haftalıkken yaptıracağım . 🤲🏼 Herşey temiz ve yolundadır inşallah🤲🏼💓
Gokce35- MerveSoner45 20+2 de doktor kontrolünde detaylı ultrasona girmemi istemişti hafta sonuna kadar yaptır demişti 20+2 de
MerveSoner45 Ebrulianne06 bende tam 20 ye almıştım da ertelicem 2 hafta daha bidaha bidaha uğraşmayım ☺️
Sisilla Bana 20-22 Arası dediler deprem bölgesinde olduğum için gidemedim 23. haftada gittim . Perinatolog tam zamanında geldin geç değil dedi 23. Haftada her şeyini gördü. Detaylı organ taraması yapıldı