Kızlar merhaba doğum yaptım oğlum 2 aylık olacak. Hamile kaldım 3 aylıkken falan cildim karardı ama normal bi kararma değil yüzüm boynum göğüslerim karnım genital bölgem koltuk altım bi kollarım bi de bacaklarım kararmadı. Herkes kırkın çıkar rengin eskiye döner dedi ama öyle olmadı cilt tonumda hafif açılma oldu sadece. O kadar üzülüyorum ki psikolojim bozuldu valla. Benım gibi cilt tonu kararan var mı ne zaman eski halinize döndü renginiz cildiye doktoruna gitsem herhangi bi krem falan verir mi önerileriniz var mı yardımcı olur musunuz 😔