mekselinaa Kızlar sizde de oluyor mu bilmiyorum sabahları eşime kahvaltı hazırlayıp uyuyorum uyandım derken akşama kadar bişey yemek gelmiyor içimden şuan 7+1iz ama 4 kilo verdim bebeğimin gelişimini etliler diye çok korkuyorum sağlıklı beslenmem lazım neler tüketiyorsunuz banada fikir verirmisiniz biraz ilk hamilelikte olunca çok tecrübesizim mal mal düşünüyorum ne yesem ne yemesem 🙄
CmreKsidar mekselinaa ilk 3-4 ay bebek sizin depolarınızdan besleniyor yediğiniz etkilemiyor ama yinede siz halsiz düşersiniz kaşar avakado muz bunlar iyi gelir bebise 🌸 ben 20 haftaya kadar kustum hiç bisey giyememiştim tek yediğim bunlardı
[silindi] mekselinaa kuzum ben her sabah haşlanmış yumurta, peynir ve organik bebek avokado yiyorum bir tane 🥑. Yanına birşeyler eklesem de bu 3lü sabit kalıyor. Bugün mesela avokado, peynir, yumurta ve patatesli kol böreği yedim.
Aksoylu24 mekselinaa olmaz diye biliyorum. İçebiliyorsan sade al. Meyveyle güzel gidiyo. Akşam 7 8 gibi ara öğün yapıyorum onlarla
Yncae Küçük bi tost yapabilirsin , endişelenmene gerek yok ilk 3 ay kilo vermek normalmiş. Bende hiçbir şey yiyemiyorum. Labne aldım o iyi gidiyor , domates salatalık güzel oluyor
mekselinaa CmreKsidar avakado ve muz akşamları uyumadan yiyebiliyorum allah razı olsun kilo aldıran şeyler yiyeyim bari ❤
CmreKsidar mekselinaa birde hergün ceviz haftada bir balık yemeniz lazım özellikle balık çok önemli ben çok zorlandım balık yerken ama her gittiğimde doktor hep balık yedin mi diye soruyordu
mekselinaa Merve0110 of valla çok zor geçmiş olsun bende asla akşam yemeği bile yiyemiyorum yaparken kokusundan midem bulanıyor doyuyorum resmen
mekselinaa [silindi] bundan sonra bende peynir zeytin haşlanmış yumurta yeşillik bal yağ falan yemeye özen göstereceğim yorumlarınız için teşekkür ederim 🤗❤