bsrcap nabzım benim de yüksek gebelikte oluyormuş doktorum normal dedi aynı şekilde de sol kaburgamda aşırı ağrı ve baskı var özellikle uyuyunca veya sol tarafıma uzanınca oluyor ben 29. Haftamdayım bebek büyüdüğü için kafasını vs yaslıyormuş ondan ağrı yapıyormuş ama yarın kontrolüm var doktoruma danışıcam