anneoluyorum101 benim hiç mide bulantım olmadı,hamile kalmadan önce 55 kiloydum hamile olduğumu öğrendiğimde 3 kilo almıştım bile:) çünkü direkt iştahım açıldı deli gibi yemeye başladım,şu an 30.haftadayım toplamda 15 kilo aldım🫣 hayatımda hiç olmadığım bi kilodayım ve çok korkuyorum ya veremezsem diye daha da 10 hafta var ama bu ara durdu kilo alımı iştahımda eskisi gibi değil ayrıca hergün 45 dak yürüyorum çok faydası var belki bu yüzden durdu kilo almam yediğimi yakıyorum,işte böyle canlar güzel deneyimler Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin.