D vitamini tüm hamilelik ve doğum sonrası da kullanmaya devam ediliyor. Ben devit 3 damla kullanıyorum hamilelikte günde 9 damlaydı, şimdi günde 5 damla kullanıyorum doğum sonrası 4 ay en az devam dedi. Bebeklerime de veryorum günde 3 damla 2 yaşına kadar devam o da