Nslhnfdn 20li haftalarımda bu sorunu çok yaşamıştım. Oturduktan sonra kalkarken çok acı çekiyodum ve basamıyodum kalçamın ağrısından. Sonra kendiliğinden geçti şuan 38.haftamın içindeyim ama yaklaşık 1 aydır yine aynı sorun başladı. Tabi buna vajina ağrısıda eklendi. Kalktığımda resmen toparlıyorum yatakta dönemiyorum😥