rileyss Prensesannesiym yarın 40+5 oluyorum ve kızım asla gelmedigi icin zorunlu olarak sezeryan olacagım :)
essyagiz Prensesannesiym Evet erken geliyor diyorlar ama 36. Haftadan beri doğum kanalına giren kızım 38+2 olduk gelmiyor🙈♥️
rileyss Bilge35 hic sorma valla öyle bi sevdi ki yerini, artık koca kız oldu yarın dogumdan sonra ilkokula yazdıracaz 😂😂
Ssevcann 39. Haftadayim ve her hangi bir belirti yok kizim olacak. Bende merak ediyorum benim gibi olan var mi diye cunku ne agri ne sizi var bende
Tugcezhan rileyss benim de geçen pzt 3600dü, yarın 40+6 kontrol var bakalım ne dicek doktor. Hiç istemiyorum sezaryen olmak😔😔😔