Merhaba, bugün ki detaylı ultrosonda bebeğin suyunun az olduğu ve 4 hafta gelişim geriliği olduğunu sıkıntı olduğunu söyledi daha sık takip edilicem bu durumu yaşayan veya tanıdıginiz annelerimiz varr mii bilgilendirme yapar mısınız bebek de sağlık acisindan bir durum oluşuyor mu sağlık kalp durması vs benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🙏