Syma_07 Kızlar alışveriş yapan varmı mağazadan bı kaç şey aldım ama internet sitesinden ilk defa verdim iade olabiliyor mu
beyzacmvrc Syma_07 iade edebilirsin tabi mağazadan da iade oluyo galiba istersen kargo ile de yapabiliyorsun Hemde mağazadan almaktan daha iyi uygulamasini indir her gün 250 ye 100 TL kupon falan veriyor
Hilalttk16 Syma_07 uygulamadan alıyorum çok daha uyguna geliyor kesinlikle tavsiye ederim. Hiç bir sorun yaşamadım mağazadan da iade edebilmek çok güzel 😊😊
Cerencandan Syma_07 ben kızımın eşimin kendimini herşeyini ordan alirim hiç bir sıkıntı yaşamadım iadeyle ilgili de ürünlerle ilgili de şimdi oğlum olacak onun kiyafetlerini de ordan aldım hep hem kaliteli hemde kuponlarla uyguna geliyor
Syma_07 Hilalttk16 ilkdefa internet üzerinden sipariş verdim keşke daha önce verseydin dün 3 parça şeye 510 TL ödedim şimdi internetten 265 TL ödedim 😂😂
Syma_07 Cerencandan ince gelirse diye şüphe ettim sadece bencede uygun magazadakiyle aynı fiyat birde kupon veriyor
Cerencandan Syma_07 valla mağaza hep pahalı oluyor ben hiç almam hep netten alırım baktım istediğim gibi gelmedi bedeni de ücretsiz iade var nasılsa sıkıntı oomuyoe yani 😊
beyzacmvrc Syma_07 magazadakilerin etiketi fişi duruyorsa iade et onları da interntten al 😂 İlk alışverişe özel ayrı bı indirim oluyo bide her gün kupon veriyor 250 ye 100, 300 e 100 TL falan Bazen kendi indirimleri ile kuponlar birlesiyo
Syma_07 beyzacmvrc daha dün aldım aşko fişi Felan duruyorda kim uğraşacak 😂😂 bundan sonra internetten alırım artık
beyzacmvrc Syma_07 sen bilirsin canm yine atma da etiketi fişleri de belki yolun düşer 15 gün mü 30 gün mü ne iade süresi 😂