Hilalyazbos53 Bende de oldu 10. Haftada, 11. Haftada ama kanama şeklinde değil kahverengi lekelenme gibiydi geçenlerde kontrolümüz vardı doktor bebeğin eşi aşağıda çok fazla yorulma ayakta durma dedi üzerine biraz zorladım sanırım -mecbur kaldım- yine kahverengi akıntı şeklinde geldi bir kez sonra bitti, ben de progestan kullanıyorum bebeğimiz Sağlıklı çok şükür rabbim size de şifa versin, kanama kaç gün sürdü sizde rengi nasıldı bir de ağrı eşlik etti mi benim ara ara dizlerim sızlıyor..