Arkadaşlar akşam saatlerinde başlayıp sabaha kadar devam eden şişkinliğim rutine bağladı. Yediklerime , içtiklerime dikkat ediyorum. Ayaklarımı sıcak tutuyorum. Karnım taş gibi oluyor bu sebeple uykumu alamıyorum. Sizin de böyle şikayetleriniz var mı?