Pnr_KMRC1 Kızlar 14+3 haftalık hamileğim ilk gebeliğim biraz önce ilk defa sol gögüs kafesi altında pırpır şeklinde birşey oldu aradan 5 dakika geçmeden tekrar oldu bu bebeğin hareketimi acaba heyecanlandım birden 🙈🌸😁🥰
Narinsuu Pnr_KMRC1 yok değil segirme falandr. 20 den önce hissedemzsen ben de o zmaan yeni yeni hissettim
06Seyma-06 Canım o haftalarda kese henüz kasıklarına yakın yerde oluyor dolayısı ile aşağıda hissetmen lazım diye biliyorum hatta bayağı rahminde kuşun kanat çırpması gibi oluyor
Elzsy2023 Yani doktorum olabilir dedi ama :) benim 16. Hafta sanki bu sabah birşey hissettim. Bayağı aşağıda ama