Ayisigi_52 ben ilk 2 muayaneme İrem hanıma gittim bi sefer Yalçın beye gittim ama hiç memnun kalmadım en son sefer de onur beye gittim aynı hafta içinde kafa karışıklığımı olanları anlattım sağlık ocağı ebem sizi önerdi dedim gerçekten o kadar güzel ilgileniyor ki sadece benimle değil hastalarıyla da çok güzel ilgileniyor herşeyi anlattı aklımda soru işareti kalmadı çok güzel muayene etti kafa karışıklığım hiç kalmadı bu hafta tekrar gidicem