Merhabalar arkadaşlar. Öncelikle Rabbimden bu güzel günün hürmetine hepinize sağlık, mutluluk i, yuvanıza bereket, evlat sahibi olmak isteyenlere hayırlısı ile evlat, doğumu bekleyenlere de sağlıkla bebeklerini kucaklarına almasını diliyorum. Kandiliniz mübarek olsun :)
25+0 günlük hamileyim. Lakin bu raddelere gelene kadar bir iki kanama ve kanda enfeksiyon, yüksek tansiyon gibi sorunlar yaşadım. Kilolu biri olarakta hamile kaldım. Bu zamana kadar 4 kg aldım sadece. 3 hafta önce yaşadığım bir ağır kaldırma sonrası lekelenmem oldu ve doktor 32.haftaya kadar progestan fitil kullanmamı söyledi. Ancak ben hem tansiyonum yüksek seyir ediyor diye hemde neden bilmiyorum kendi kendime vesvese yapıyorum sanırım erken doğum olacak diye çok korkuyorum. Hamilelik bitene kadar bu korku böyle devam edecek mi?
Yüksek tansiyon nedeni ile acile gittim yanımdaki yatakta bir kadın öyle bağırınca felan çok korktum tansiyonum 16 lara kadar çıktı. Böyle sorunlu hamilelik yaşayıp rahatlıkla doğum yapanların tecrübesine ihtiyacım var:/