End22 Kızlar bugün 25 haftalığız fakat az önce otururken farkettim ki eşofmanım ıslanmış iç çamaşırım bazen çok ıslanıyor su gibi ama çok korkuyorum sizce doktora gitmeli miyim normal mi başına gelen var mi ?
Eda06 End22 benimde öyle oluyo canım hormonlardan dolayı bu ikinci gebeliğim ilkinde de öyleydi. Günlük bazen iki üç kere iç çamaşırı değiştiriğim bile oluyor
Nazli-61 End22 bence gitmelisin eğer ter olmadığından eminsen git derim Allah korusun suyun falan gelebilir bi baksınlar suyuna
End22 Eda06 normal dedi buradakiler de ama birden görünce korktum sızıntı muhabbeti diye bişey varya ondan sandım