Betulcoban Bugun cınsıyetımızı ogrendık kızlar erkek dedı doktor..kordon olma ıhtımalı varmı kı 😂burda herkez kız dıyınce kız beklıyodum 🥰😂
Nurdan11_ Betulcoban ay canım bende bu şekilde öğrendim aynı ultrason resmi resmen 😂 pipi var canım değişmez diye düşünüyorum🥰
cicek52 Betulcoban canım banada burada herkes kız kız dedi. Aynı ultrason pozu doktora sordum yok dedi gözüküyor net bir şekilde 💙
3kuzuAnnesiyim Kubraa_t kapatmis canim ama bana ayrintilida benimkide boyleydi 19+ 5 te kiz dedi bnde sasirdin
Kubraa_t 3kuzuAnnesiyim ayın 15 bende ayrıntılı ultrasona gideceğim bakalım hayırlısı ayrıntılı özelimi gittin devletemi cnm
3kuzuAnnesiyim Kubraa_t özeldi ama bebek yuxu koyundu hiç göstermefi kndını bıde doktor deneyımsızdı baskasını cagırdı böbreklerınde genişleme varmış oba takıldılar hıç cinsiyetle ugrasmadılar bnde onlar öyle dıyınce dagıldım hiç ılgılnmedim.
Kubraa_t Civcivannesi-38 15 martta detaylı ultrason var ozmn belli olur hayırlısıyla bebeğiniz kaç haftalık benimki burda 17 haftalık