annekuzusu_ o kemiklerin agrimasini alakası olduğunu düşünmüyorum. Bende de var 22. Haftamdan beri. 25 haftalık olduk hala var Doktorum normal olduğunu söyledi erken doğum riskimde yok. Genelde gebelerin çoğunda oluyormuş rahim genişledikçe. Magnezyum kullan, geceleri içmeye özen goster. Benim çok şiddetli ağrılarım olmuyor birkaç gündür geçti hatta.