Likayolcusu Mhande 21+2 🥰🥰🥰 daha yolun yarısı 🥲 ramazanda bi geçse 🥰🥰 gerisi hızlı olur diye düşünüyorum
Azeriqizi Mhande bizde 22+4 olduk saglikla gelsin bebislerimiz.bir an once 30lara girsem diyorum sanki 30dan sonra daha cabuk gececsk gibi geliyor🙃
Hazeh Bende 20+0 oldum hareketleri hissedebiliyor musunuz ben çok hissedemedim henüz bebek hareketleri mi emin değilim
Feyzaclk Hazeh benim de 20+0 iki üç gündür hissediyorum. Başta gaz mı diye düşündüm ama sonra emin oldum hafifte olsa onu hissediyorum