Kızlar selam. Dün sancılarım oldu ve karnım taş gibi oldu henüz 31 haftalık gebeyim. Doktorumuza gittik nst’de sancı çıktı bu yüzden yatırdı bizi 1 gece. Sebebi belirsiz yorgunluktan olabilir dedi doktor bu yüzden kesinlikle çalışmayacaksın dedi rapor verdi. Sabaha kadar sürekli nst çektiler ve Nidicard 10 mg isminde bir ilaç verdiler günde 4 kez içtim. Şimdi eve gönderdi doktor ve ilaca devam etmemi söyledi. Aynı sıkıntıları yaşayan oldumu aranızda korkuyorum 🥺