Bbetll Kızlar normalde adetim çok düzenlidir. Ama 2 3 aydır 2 gün gecikmeli geliyordu. Bu ay gecikmenin 8. Günü . Günü kan verdim negatif çıktı Dr geç döllenme olmuş olabilir ilaç kullanma dedi Meraktan ölüyoruuum Başına gelen var mı???
Bbetll Hshdjdhdj valla canım bilmiyorum ki 20. Günde bile pozitif gören olabiliyormuş. Eski postlara indim de, heveslendirmek istemem ama kan verdin mi
Bbetll Hshdjdhdj oooo ilk günü müü Bence yine kan ver nasıl bekledin o kadar Bebek yoksa bile o kadar gecikmesi normal mi Normalde düzenli mi adetin benim mesela hiç bu kadar gecikmedi