Edaemkl canım benimde kanamam bi kaç sürdü sonra doktor 1 hafta içinde adet olmazsan sana ilaç vereceğim dedi olmadım ilaç verdi ilaçtan 3-5 gün sonraydı sanırım adet oldum ama yinede çok düzenli değildi,ama diğer aya kendiliğinden normal adet oldum doktor bebek için beklemenize gerek yok demişti ama ben hem psikolojik olarak hemde iş nedeniyle biraz ara verdim Eylül ayının başlarında olmuştu bu durum bende şuan 8 haftalık gebeyim çok şükür🤲🏻Sende korkma Allah’ın izniyle rabbim hayırlı bir gebelik nasip etsin inşAllah 🤲🏻❤️