Nurlyy Beta hCG dün Doktor’un hesabına göre 400 olması gerekiyordu fakat 855 çıktı, birden bu kadar artması normal mi kızlar? 5+1 deyim.
tlhmrv Nurlyy gayet iyi ne kadar çok artis o kadar iyi.. çok artınca ikiz oluyo falan diyolar inanma bnm daha fazlası arttı ama tek di🙂
Dmlclk Nurlyy benimde hızlı artıyordu meğerse ikizmiş canım doktordan önce ebe söyledi bu denli artış sanki ikiz diye ve doğru çıktı
Nurlyy Dmlclk hiç bununla ilgili bişey diyen olmadı inanır mısın? Hep kötüyüm çağırıp üzüm gebeliği dir dendi
Nurlyy bendiyebiriii oh maşallah vallahi içime şu serpiliyor siz anlattıkça, şuan nasılsın peki devam ediyor değil mi gebeliğin
Sum61 Benimde 1500 den 4+4 tekrar kan verdiğimiz 5 bine yakındı ve 16 haftalık bir tane oğlum var çok şükür