Arkadaşlar 2li tarama testine gittikden sonra bebekde herhangi bişey cıkmadı.fakat tsh değerım çok düsük çıktı.kadın doğum doktoru hemen dahiliyeye yönlendirdi
Dahiliyeye gittim ve oradada testler yapıldı ve sonuclar yine kötü çıktı.aynı zamanda doktor metabolizmamın maksimum düzeyde çalıstığı ve toksik salgı ürettıgini bununda bebeği zehirleyebileceğini söyledi.acil durum olduğunu belirtip yeşil kodla endokronolji ve metabolizma hastalıklarına görünmem gerekdiğini söyledi
Cuma günü randevum var ve inanılmaz stres yaptım.kendi kendime psikoljimi bozmak istemiyorum ama bu durumu yaşayan var mı?