Dilaraaaaaa1 Kızlar dün doktora gittim kontrole kanama alanı var demişti doktor dünde kontrolle gittim herşey normal dedi bugün az önce toplu iğne başı kadar diyim pıhtı geldi kan beklerde yoğunlaşır ya ama öyle bende anlamadım niye böyle oldu yaşayan var mı
Dilaraaaaaa1 Pamuk kanama alanım için vermişti Protestan fitili dün de normal dedi herşey ilacı bitene kadar kullan dedi dün