Elzsy2023 Kızlar kullanan ve şikayeti olan var mı. Evin içinde çamaşır kurutmaktan çok sıkıldım. Sadece kurutma alsam koyacak yerim yok. Bende kurutma ve yıkama bir olanlara baktım ama kimse önermiyor.
CayGetireyimMi Elzsy2023 verimli olmuyor canım. Yikamasi iyi olmuyor. Ya da tam kurutmuyor. Makina ömrü azalıyor.
[silindi] camasir makinesinin ustunde yer yokmu ben oyle yaptim 2 arkadasim oyle aldi sakin alma demistiler o yuzden ayri ayri aldim banyoya ust uste koydum cok da memnunum beko aldim ikisini de
Elzsy2023 [silindi] çamaşır makinamın üzerinde gömme dolap var. Kiracı olduğum için sökemiyorum. Bi çocuk odam boş. Oraya koyarsamda oyun alanı daralıyor. Acaba dedim ikisi birlikte olan mı alsam. Memnun kalan bi kişi görmedim malesef
DuyguAsel Memnun kalan bende hiç görmedim o yüzden ayrı bi kurutma makinesi aldım ve çamaşır makinemin üzerine kurdular. Arçelik 810km modelinin adı ve aşırı aşırı memnunum iyiki almışım sonsuz tavsiye ederim