Beyazeller Kızlar rüyamda 2 bebeğim var , bir erkek bir kız , ikisine de isim koydum . Daha sonra isimleri araştırdım, kız olanın çok güzel ve Kuranda da geçiyor , erkek olanda idare eder 🤭Böyle görüp gördüğü ismi koyanlar var mı ?
littlemiracle_ Beyazeller bende oğluma hamileyken ismini görmüştüm ama doğum yaptıktan sonra kendi istediği ismi koydu eşim
Merveilgaz Beyazeller gecenlerde oglum oldugunu ve kocamin ona bir isimle hitap etdigini gordum uykudan uyanir uyanmaz kocamla kavga ettim o ne isim cocuguma seslendin diye😂😂😂 ruyada gormussen hadi onu koyalim dogunca demez mi? Delirdim resmen .
guzelanne01_ Pemberuya maşallah senin ismin çok güzelmiş koyulmazmı Canım Hz Ömerim ahlakına hayran olduğum 🌸
Beyazeller Pemberuya Benim eltimde görmüş , yanına bir isimle koymuştu . Bende kız olursa koymak istiyorum , erkek için emin değilim 😊
Beyazeller Pemberuya Yok ben Ömer görmedim ama görsemde koymak istemem . Çünkü bazı Halife , padişah ya da Peygamber isimleri çocuklara ağır gelebiliyor . Tam tersi olabiliyor karakter olarak maalesef . O yüzden daha az bilinen ama anlamı güzel olan isimler tercih edeceğim , eşimde tam tersi mutlaka böyle isimler seviyor 🤭
Pemberuya Beyazeller çokta ağır değil Ömer ismi adil adaletli olan anlamında ama rüyaya giren isimlerde muhakkak bişey var ben onu hep söylerim
Beyazeller Merveilgaz Neydi kız çok merak ettim şimdi o kadar tuhaf mıydı ? Benimde çocuğuma biri isim koymus hayır dedim ben koycam 🤭🤭
Merveilgaz Beyazeller erkek ismiydi biri murat biri alihasan😁 ve ali benim yegenim hasan da esimin yegeni😁 bu ne isim birlestirip koymussun cocuga dedim