Tubimsi kan sonucum testten 3-4 gün sonra çıktı buradaki arkadaşlara sordum kan çıktıysa grafikte çıkmıştır dediler çünkü kan sonucumda papp-a 2003,00 çıkmış araştırdığım okuduğum kadarıyla 2,5 civarı olması lazım diyenler var o yüzden baya korktum yarına randevu aldım bugün tam 1 hafta oldu teste gireli inşallah çıkmıştır, eğer çıkmışsa yine size söylerim çıkıp çıkmadığını böylece ne kadar sürede çıktığını tahmin edebilirsiniz