Gzmmm123 Kızlar bebek arabası Doona diye bi marka gördüm çok hoşuma gitti bu arabayı kullanan varmı kaç yaşına kadar kullanılır uzun süreli mi veya siz hangi arabayı aldınız küçük bir araba istiyorum hantal bişey olmasın
MissC Doona iyi hoş ama max 1 yaş a kadar kullanım ömrü var. Ben baybzen yoyo aldım çok güzel kullanışlı hafif ve kompakt. Tavsiye ederim üstelik ben aldığımda tr de yoktu şimdi ebebeğe de gelmiş
MissC Gzmmm123 6 yaşına kadar kullanılabiliyormuş. Ben daha ziyade çanta haline gelip omza asılabilmesi ve çok az yer kaplaması sebebiyle aldım. Bunlara rağmen konforu çok iyi