Kızlar buraya yazmak doğrumu bilmiyorum ama artık okadar çok canımı sıkıyor ki şu mübarek günde ne desem boş ben 1 yıllık evliyim ve biz eşimle çok zor evlendik benim ailem onaylamadı 6 yıl sonra rabbim naisp etti evlendik ocak ayında evlendik geçen yıl mart ayında kimyasal gebelik yaşadım kayınvalidem düğünde halay çekti çocuğu düşürdü diye olamadık şey söyledi umursamadım adet olmadan tekrar hamile kaldım ozmanda babannem vefat etti cenazeye gittim cenazeden hafta sonra düşük yaptım kayınvalidem cenazede çok dolandı çocuğu düşürdü dedi yine umursamadım 3 ay sonra falan yine hamile kaldım Eylül de düşük yaptım ve kayınvalidem yine beni suçladı çocuğu yedi otursun gibisinden konuştu tavır aldım konuşmadım ama olmuyor sonuç olarak konuştum yine şuan yine hamileyim eşim iş için şehir dışına çıktı deprem falan olunca da annem beni evde tek bırakmadı annemlerde kalıyorum geçen gün elimi kestim dikiş atıldı bunu kayınvalideme demeidm çünkü biliyorum babamın evinde oldu diye laf edecek ama duymuş bugün kandil için aradım yine saçma sapan konuştu babanın evine dinlenmeye gittin elini ayağını kes sonrada çocuğu düşür ben sana biliyom diye bende tersledim öyle olunca şakaya vurdu ama aşırı moralim bozuldu telefonu kapattım konuyu eşime söylesem annemin huyu öyle He de geç diyor artık napıcamı şaşırdım herzman beni suçluyor benim çocuğumu benden daha fazla düşünemez bnden daha fazla üzülemez napıcamı şaşırdım artık 🥺