Kubra_05 Kızlar bugün devlet hastanesinde gebe kaydımı yaptılar 18 haftalığım fizyoterapist egzersiz gösteriyomus ve bebek baba iletişimi sağlayan bir eğitim daha varmış giden oldu mu bilginiz var mı
selinsmother Kubra_05 ben gidiyorum haftada 1 gün 3 ders emzirme ve doğum sancısı karşılamayı anlattılar. Egzersiz ve diyetisyen dersi kaldı tavsiye ederim ☺️
selinsmother Kubra_05 28 de başladım ben daha da geç başlanılabilirmiş ister istemez unutuluyor bazı durumlar