Aleyna-Osman Selam hanımlar Gece uyurken göğsümü biraz ezmişim yada baskı uygulamış olmalıyım sıvı akmış jelimsi kıvamda bu durum tehlikeli mi acaba ?
FredericChopin Aleyna-Osman Benim de hamileyken akmıştı ve uyurken olmuştu. Akması normal ama elle sıkmamak gerekiyormuş, gece yatarken en fazla ne yapmış olabilirsiniz ki? O yüzden sıkıntı yoktur. Ben birkaç doktora danışmıştım, normal demişlerdi.