nebakiyonkomikmi feyzatanis34 Hamileysen doktora görünmeden fayda var canım panik yapma ama yinede git
elmasmehmetkarahan feyzatanis34 Kendini kastıgın için olabilir kuzum gebelikte anneler olarak bebişe bi şey olur diye düşünüp kendimizi kasabiliyoruz. Doktorada görün ama muhakkak