Selam hanımlar 12+5 haftalık gebeyim son 2 haftadır yediklerimin hiçbir işe yaramadığını yani sürekli şekerimin düştüğünü hissettim bende bu yüzden şeker ölçüm cihazı aldım 1 saat önce kahvaltımı yaptım peynir zeytin yumurta ceviz salatalık domates yedim ve 1 bardak süt içtim şuan yine şekerimin düştüğünü hissederek ilk ölçümümü yaptım ve 81 çıktı, bu sonuç düşük mü yoksa olması gerektiği gibi mi? Gebeliğin getirdiği bi açlıktan iştah açıklığından dolayı mı böyle hissediyorum sizce?
Bu arada daha önce şekerimin sınırda olduğunu ve insülin direncim olduğunu söylemişti doktor, yaklaşık gebeliğimden 4 ay öncesinde buna bağlı tedavi olarak da herhangi bir ilaca başlatmadı sadece diyet önerdi