Benimki tamamen regl başlayacak gibiydi. Göğüslerim kocaman devasa olmuştu ve aşırı hassastı. Şu an küçüldüler yine. Karın ağrısı, kahverengi akıntı ve akıntının verdiği kaşıntı. Sıklıkla olmasa da nadiren gece terlemesi. Bide batma oluyordu. Ayağa kalkınca sanki karnıma bıçaklar saplanıyordu. İlk 1-2 aylarda oldu bunlar. Şu an 15 haftalık oldum, o belirtiler yok ama karın ağrım ve sürekli kanamam oluyor düşük için ilaç kullanıyorum