Zeymeepp Merhaba kızlar , Haftadayız bu zamana kadar rahat ve bulantısız bir dönem geçirdim ama geçen haftadan başlayan kahvaltı sonrası mide bulantısı yaşıyorum bu sabahta soluğu kusmakla aldım , normal mi bu süreç 😏
Aden123 Zeymeepp merhaba canım ☺️ bende 33. Haftadayım bende de ara ara oluyor , ama senin haftalarda olması normalmiş bebiş kendini doğuma hazırlıyormuş öyle diyorlar 🍀
Zeymeepp Aden123 Araştırmalar sonucu öyle bişey okudum ben de birde sorayım dedim 😊 teşekkür ederim 🌸