Meyveliburln Kızlar randevu aldım ikili test yaptırmak için gideceğim gün tam 13+6 olacağım test yaparlar dimi başına gelen var mı acil bakarsanız sevinirim
guzelanne01_ Meyveliburln 11 ile 14 hafta arasında yapılıyor canım zaten ama 12 haftada genelde oluyor ☺️benim kızımdada oğlumdada 12 de yaptı doktorumuz
Nihlal Bildiğim kadarıyla 12/14 hafta arası yapılıyor bende 13 haftaya yakın gittiğimde ikili testi kaçırdık üçlü yaptırabilirsin demişti ama siz yinede doktorunuzla görüşün