Gizemakpolat Merhaba hamiş kızlar.. 23 haftalık hamileyim aşı zamanım geldi…. Sizler yaptırdınız mı kacıncı haftada yaptırdınız ? Doktorum zararı yok dedi ama emin olamıyorum yaptırmakla yorumlarınızı bekliyorum …
Brcmmmmm Gizemakpolat ben de siz gibi kararsz kaldım bi ara asi tarihleri geçti diye toplattilar o kafamı karıştırdı
oglusununannesii Bende ilk dozu yaptırdım ikinci dozu hala yaptıramadım . 2 doz mu yapılıyor bilen var mı?