Rsln merhabalar evet dün gittim çok ama çok memnun kaldım, kesinlikle şiddetle tavsiye ederim. Bebeğin beyninde bir şeyi göremedi diye defalarca beni sarstı bebeği çevirmeye çalıştı o şeyi görene kadar uğraştı ( en az yarım saat). Muayene bitikten sonra en az iki üç defa sormak istediğiniz bir şey var mı diye sordu çok şükür ki herhangi bir sorun görmemesine rağmen, normal bir kadın doğumcu doktorunun ilgisini ve desteğini gösterdi.