Hilalclk Merhaba arkadaşlar 18 haftalık gebeyim geçen hafta idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor şase verdi çok ileri değil dedi çok fazla fa su içiyorum ama hala idrarda yanma hissediyorum ne yapabilirim her gün çamaşır değiştiriyorum yardımcı olur musunuz
Gorkim Hilalclk sirkeli suyla taharetlen nioli yağ var bir damla çamaşıra damlatıyosun oda etkili biraz yakıyor ben böle atlattım
dlndln Hilalclk geçmiş olsun tuvaletinizi yaparken yanma dışında başka belirtileriniz var mıydı acaba ?
ebrusngl Gorkim nioli yağını doktorunuza sorarakmı kullandınız acaba bende idrar yolu enfeksiyonundan çekiyorum nioli yağını aldım aktardan ama kullanmaya korkuyorum bebeğe bir zararı olur diye
Gorkim ebrusngl bnm doktorum öle şeylere karşı biraz bol bol su iç dedi ama çok kullanan kadın var ben kendim risk aldım haftamda büyük diye çok şükür bir zararını görmedim
Rabiafa 3 kere o şase antibiyotik kullandım 5. Aydan beri gecmıyor aynı şekilde su içiyorum iç çamasırı günlük degısıyorum ama hala geçmedi 37. Haftaya giricem
ebrusngl Hilalclk bi çok kişi kullanmış bende aldım aktardan ama kullanmaya cesaret edemedim açıkçası bebeğe zararı olur diye bazıları çok yakıyo tahriş etti falan yazmış çünkü
Damla34567 @Hilalclk Merhabalar bende de vardı idrar yolu enfeksiyonu karnıbaharı suda haşlayıp suyunu içerseniz geçiyor benim. Yel geçti bir kaç gün yapıp içeceksin 🌸
Hilalclk dlndln aslında böbreklerim ağrıyordu ama üroloji doktoru onunla alakalı değil yanların ağrıyor dedi ultrosan sonucuna göre