Sydyasin_123 bel kemiğini sayıyorlarmış kızların o şekilde belli oluyormuş biraz doktorun tecrübesine kalıyor
İlk çocuğum kızdı doktorum inanılmaz bi kadındı efsaneyi yani o kadar güzel bi hamilelik geçirdim ve prenses gibi doğum yaptım ama gitti kadın oğlumda rezil oldum herşey berbattı şimdi yine hamileyim yine Dr problemi inş ilk doktorum gibi biri çıkar karşıma