Sibel34- canım belirtiler artıp azabilir dönemle bu normal. Böyle vesvese verme evham yapma 😊 bende senin gibiyim zaman geçtikce haftalar ilerledikçe rahatlıyorum. Allah korusun kanama vs. Geciktirmeye gelmez doktora gitmek gerekir. Ama belirtiler hormonel olduğu için artıp azalır. Doktorum böyle demişti bana. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🌺