Kızlar 35+1haftalık hamileyim sonlara doğru geldik ama sanki dayanacak gücüm kalmadı deprem bölgesindeyim panik atak var depremde kötü olurum dedim ama çok şükür iyiydim hep kendimi telkin ettim ama dünden beri göğsümün ortasına kalbim bir kez gelip vuruyor böyle olan var mı yemekte pek yiyemiyorum midem az sıkışsa kalbime etki ediyor 2.350gram bebeğim daha bekleyemem diyorum ama kilosu daha çok düşük onunda ağırlığı oluyor kilosu çok fazla olmasada baskı oluyor kalbime böyle normal atışının hızlanması gibi değilde bir kez göğüs ortasında sert bir şekilde vuruyor nasıl dayanacağım son ay diyorum hamilelikten mi acaba yoksa yine panik atak krizlerimi geliyor böyle olan var mı geriye yaslansam oluyor azıcık fazla yesem oluyor otururken kalkarken yani her yerde dinlenirken yada iş yaparken