pitircikannesi1 canım bende çok sordum çokta araştırdık,yan yana kaldırım veya kalabalıkta çok zor ben hep arka arkaya olanlardan istedim,Prego 2072 İbiza Modelini aldık,aldığımız gün indirim vardı hatta,araba koltukları,6aydan sonra kullanılacak pusetleri,yağmurluğu,sinekliği hepsi 3.450tlye geldi,umarım memnun kalırım,başka markalar filan uçmuş gitmiş,bide görerek almak daha mantıklı geldi bana,çoğu internette satış yapıyor göremiyorsun kullanamıyorsun,ikiz olunca maalesef ki seçeneğimiz çok çok az oluyor..