Kızlar ben 24 haftalık hamileyim önceden hep jilet kullanırdım lazere giderdim ama tüylerim bir türlü incelmedi ben de hamilelikte ağdaya gittim kızın eli çok hızlıydı ama bilmiyorum canım çok fena yandı sonuç muhteşem tabii ki şimdi ikinci kez gitmek istiyorum canım yanınca bebeğim hisseder mi ya da erken doğum vs olmaz değil mi Allah korusun😞