Merhabalar gebeliğimin 32. Haftasındayım demir ilacı kullanmama rağmen demirim düşük çıktı. Bir hematologa gittim o da kan değerlerimde B12 imin çok düştüğünü buna bağlı demirin de yükselemediğini söyledi. Benexo B12 yazdı. Kendi dr.uma da danıştım onayladı. Ama benexol ün prospektüsünde hamilelik döneminde kullanılmamalıdır diyor. Kararsiz kaldım siz kullandınız mı benexol’ü?