esraEb 15+3 haftalık. 23 Ağustos inşallah 🙏 cinsiyet belli değil henüz ama kıza benziyor dendi. Hareket falan da hissedemedim henüz 🙄
Mervvvever esraEb benimde 15.haftq bugün kıza benziyor değişebilir dedi iki hafta sonra gidicem tekrar
Elzsy2023 esraEb istanbuldan benimde 15+3 :) 12. Haftada öğrendim oğluş geliyor :) bakalım hangimizin önce gelecek :)
Minis122 Love13 kaslariniz gergin oldugu icin hissetmek gec oluyormus benim ikinci gebeligim 15 den sonra baslarim hissetmeye. Am sirt ustu yatinca genelde hissediyorum
Merzek Ftmysf1007 18+4; 19. Haftanın içindesiniz demek, 19+0 ise 20. Haftanın ilk günü demek. Ben de detaylı için randevu aldım 18+6 da aldım. 19-24 arası alınması tavsiye edildi.
Merzek 16+2 benim de🫣 19 ağustos görünüyor ama sezeryan olacağı için daha erken olabilir. 12. Haftada kız dendi, 15. Haftada erkek😅 detaylıyı bekliyorum şimdi bakalım
Merieva iremmomyy_ 17+3 doğum tarihi tahmini 11 Ağustos görünüyor oğlum fazla sakin galiba henüz hiç hissetmedim ya da erken mi bilmiyorum ama hisseden var mı acaba bu haftalarda
iremmomyy_ Merieva ben ilk 17+1 di . Bağırsak hareketi mi bebek mi bilmiyorum pıt pıt hareketler hissettim
Mucize_mom2 Merieva benim 16+2 ama ultrasonda bir hafta önden gidiyor 3 gün önce hissedmeye başladım alt karında ama öle sürekli değil arada bariz belli oluyo 🥰
Dilekgun Bende 17+0 haftaligim tahmini dogum hastane 3 agustos olarak belirlemis ultrasyon doktorum 18 agustos olarak belirlemisti insallah tekrar gidince soracagim hangisi tam olarak diye
Hamileanne iremmomyy_ 14+5 30 oğtustos gösteriyor. 6 kilo aldım. Cinsiyeti inşallah yarın öğrenicem 🙏🏻
iremmomyy_ Hamileanne ben hiç kilo almadm 🥹 çok zayıfım herkes çevremde öyle dio ama doktorum bebek iyi dedi şükür
YLD_95 iremmomyy_ bizde 17+1 olduk aynen öyle canım zaman geçmiyor bende oğlumu sabırsızlıkla bekliyorum hayırla sağlıkla kucağımıza alalım. Hepimiz inşallah 🤲🏻🌺😊
Edolili iremmomyy_ 17+4 oğlum 💙 Birde tonton bir meleğim var 🥰 Bende sabırsızlıkla bekliyorum sanki ilkmiş gibi , rahat bı hamilelik geçiriyorum inşallah böyle devam eder 🤗
burcik26 betulpolat Benimde 18+0 :) 31 Temmuz ile 3 Ağustos gösteriyor doğum tarihi, benim oğlum olacakmış :)