Buketmuro Selam anne adayları ☺️ 12+2 olduk ilk 3ay mide bulantısı ve koku hassasiyeti yok diye diye nazar değdirdim galiba kendime :( mutfağa bulaşık dizemez hale geldim benim gibi olan varmı 😢
BelinayS Buketmuro Bende herkese hissetmiyorum bile çok güzel geçiyo diye diye 12. Haftamdan sonra miğde bulantılarım başladı
Nida39 Buketmuro benimde çok oluyordu canım Allah'tan 5.aya girince geçti sürekli tansiyon düşüklüğü ve mide bulantısı yaşıyordum
Guzellik Ben 14+2 yim suan ve hala devam ediyor bitecek dediler hala yok ilac icmesem olurum heralde cok zor valla 9 ay sonra hersey geciyo ama 9 ay 9 sene gibi sanki rabbim yardimcimiz olsun nazarda degmis bence sana
Buketmuro AnneyizBizAnne işten eve gelmek istemiyorum vallahi çamaşır odası ayrı kolar mutfak lavabosu ayrı :((