Mysmrt Kızlar merhaba bugün doğum yapalı 10 gün oldu kontrolüm var. Hastanede doktorum 10 gün sonra alttan muayene etcez tekrar dedi dikişler için diye. Acaba yine afedersiniz parmak sokarak mı kontrol eder yoksa dışardan mı bakar.
Hazalaskin Mysmrt 🤣 çok tatlısın bende bunun için korka korka gittim doktorum ışık tutup karşıdan baktı dokunmadı canım rahat ol
Gamzesiratas Mysmrt sizin yine 10 gün sonra bakmış ben doğurdum 2 saat geçti parmaklayarak pamuk sokarak tekrar bakmıştı doğumdan daha beterdi hala hatırlayınca içim sızlıyo 😂
ParildayanYildiz Mysmrt bende parmağıyla baktı yine canım🤦♀️ alttan ultrason ve başka bişey vardı onlarla da baktı çok şükür kurtardık artık daha bakamaz😀
Mysmrt Hazalaskin teşekkür ederim ya doğumda o kadar parmakladılar o kadar uğraştılar ki artık gerçekten oraya dokunulmasını istemiyorum bir de Behçet hastası olduğum için dikişlerden kaynaklı yaralarım oldu genital bölgede ve canım çok yanıyor o yüzden çok korkuyorum inşallah bana da dışardan bakar 😂
Hazalaskin Mysmrt artık parmaklalık bi iş yok muayene dikişler için ha bide ultrasonla baktı karnımdan temiz dedi rahim için buydu muayene korkma AA geçmiş olsun Behçet hastalığı nedir hiç duymadım
Mysmrt Hazalaskin çok teşekkür ederim valla rahatladım sabaha kadar korkudan uyuyamadım😂 Behçet hastalığı romatizmanın çok ilerlemiş hali gibi eklem tutulmaları genital ve ağız yaraları oluyor normalde kaç senedir rahattım hiç sıkıntı yaşamıyordum ama bu doğumdu falan çok stres yaptım sanırım yine yaralar ve tutulmalar başladı
Hazalaskin Mysmrt sen yazınca Google’dan baktım. Zor bi hastalıkmış allah şifa versin kardeşim . Kantoron otu yağı var yaraların iyileşmesine yardımcı doğal bi yağ doktoruna danışarak kullanabilirsin ben çok fayda gördüm ama hastalığına zararı olur mu bilmediğim için sor doktoruna lütfen 🙏
Mysmrt Hazalaskin biliyorum kuzum evimde her zaman bulunduruyorum iyi geliyor ama tabi iyileşme süreci de ağrılı oluyor. Ama bugünüme bin şükğr tabi ki teşekkür ediyorum güzel dileklerin için Allah senden razı olsun 🥰🥰
Mysmrt Gamzesiratas benim de öyle doğumdan sonra da baktılar ertesi gün de baktılar bugün 10. Gün bugün yine parmak, tüp ve vajinal ultrason cihazıyla baktı😂