Neslihan7153 Kızlar 2. Gebeliğim kızımda şeker yüklemesi yapmamıştım bunda yapmaya karar verdim 25 haftalık iken randevum var 10.50 de daha erken mi gitmem gerekti doktorum önceki randevum de herhangi bişe demedi o yüzden hiçbir fikrim yok her saatte yapılıyor mu nasıl oluyor devlette yaptıranlar yardımcı olabilir mi
Nihlal Neslihan7153 az önce yaptırdım 100 mg içmiştim kan veremeden maalesef çıkardım yanınızda mutlaka refakatçi olsun ne kadar erken gidebilirseniz o kadar erken gidin bence
Gokce35- Neslihan7153 şimdi yaptırıyorum. 75 mg glikoz ile yapılıyor benim dotorum eğer yapmazsa 50 diye söylersin saglikocaginda dedi akşam 12 den sonra bişey yemiyosun 8 saat aç kalman gerekiyormuş. Önce ilk açlıkla veriyorsun kan sonra glikozu içip 1 saat sonra veriyorsun sonra da 2. Saat olarak veriyorsun şuan son saati bekliyorum
mercimekkoftesi1 Sabah aç karnına gitmen gerekiyor, önce aç karnına bi kan veriyosun. Sonra sana şekerli su içiriyorlar o suyu içtikten sonra bi kan daha veriyosun. 2 saat sonra üçüncü kanı veriyosun ve bişeyler yiyebiliyosun.
Neslihan7153 mercimekkoftesi1 toplam 3 saat mi sürüyor aç kalma sürem hastanede ki 🥺 3 yaşında kızımla gidecektim ama çok mu zor olur
Nihlal Neslihan7153 aç olmanız gerektiği için sabah saatleri yapılıyor ama sizd kaç mg yapılacağına bağlı ben 50 mg da olmuştum iki kez kan aldı sadece biri aç biri suyu içtikten 1 saat sonra 75 veya 100lüklerde sanırım daha zor ve uzun bir süreç oluyor birde hemşireler ayağa kalmayı önermiyor mide bulantısı baygınlık vs olmasın diye
Eylulun_annesiii Neslihan7153 ben 9 30da doktorum muayene etti. Lab inmem 10 oldu. Hemşire 2 saat aç kalıvaksınuz geç oldu isterseniz diğer gün yapalım dedi. Ben bidaha gitmemek için yapalım dedim. Açlık beni zorladı. 9da gidin bence. Aç karnına kan vereceksiniz sonra 5dk içinde o şekerli suyu içmenşz lazım 1saat sonra yine kan 1 saat sonra tekrar kan sonrasında yemek yiyebilirsiniz. Tabi benim doktorum 3 kan istedi bazı doktor 2 isteyebiliyormuş ama ne kadar erken gidersen o kadar iyi. Bide yanında refakatçi olsun. Kızınla zor olabilir. Şahsen ben içince Bi midem garip oldu ama kusmadım. Aç karnına sürekli kan vermek zor oluyor yani.
Senel6767 Neslihan7153 kızınız usluysa surun olmaz ama yaramazise sizi çok yorar alip bahceyede cikamiyorsunuz soğuk diye
mercimekkoftesi1 Neslihan7153 3 saatten fazla sürüyor canım, ben sabah 9’da gittim 2’de yemek yiyebildim. Toplamda 3 kere kan veriyosun 2 saat arayla
mercimekkoftesi1 Neslihan7153 bende 19 aylık kızımla gittim çok zor olmuştu bnm için bi de eşinde yanımdaydı ama inanılmaz çok acıkmıştım ben ellerim titriyordu artık açlıktan
Yagmurella41 Sabah aç karnina saat 9da gittim annemle beraber tek gitmeni tavsiye etmiyorum 3 kere kan verdim 1 saat arayla 3 saatin orda geçiyo ben biraz zorlandim :(
Neslihan7153 Anladım çok teşekkür ederim beni aydınlattığınız için sanırım eşim izin alabilirse yaptırırım yoksa yaptiramam😔
Gokce35- symabskrt ilk kanı aç verdim . Kanda degildi yani parmaktan bakıyor ilk aç sonra glikozu içip lavaboya da gidemiyosun 1 saat sonra veriyorsun anca o zaman biraz su icebiliyosun ve lavaboya girebiliyorsun sonra da 2 . Saat sonrası verip işlemi tamamliyosun yani 1.saat sonra verdiğinde biraz su icebiliyosun ama yemek 2 saat sonrası işlem bittikten sonra
mercimekkoftesi1 Gokce35- ben hep kan verdim ya hiç parmaktan falan bakmadılar bana. Bi de işlemler bitene kadar su bile içme dediler bana. Kabus gibiydi o günüm 💆🏻♀️
Eylulun_annesiii Gece 12den sonra Bi şey yeme deme su bile yasaktı. Baya son kanı verene kadar ne yemek ne su içemedim.